måndag 17 september 2012

Total training!

Mitt nya träningsliv har börjat i och med medlemsskap i IKSU i höst. Jag är supertaggad och vill testa allt! Hittills har jag hunnit köra två pass: cardio training och ikväll total training.

Total training är IKSUs motsvarighet till crossfit, en träning i cirkelform med högt tempo och tunga övningar. Kvällens instruktör var Hanna Ljungberg (japp, fotbolls-Hanna) och passet var hur kul som helst samtidigt som det var grymt jobbigt. Lär bli en flitig besökare på dessa pass har jag en känsla av. :-)

2 kommentarer:

  1. Wow! Du kommer att bli wonderwoman! :) Vilket sprudlande inlägg, Bettan. Fortsätt ha det gott. Kramar!

    SvaraRadera
  2. Lite avis blir man allt ;) Låter hu bra som helst, hoppas det är kul men det tvivlar jag inte om :)

    SvaraRadera