måndag 2 april 2012

Presenterna

Alltså, att disputera klår att fylla år alla kategorier men främst vad gäller presenter. :-)
En hel påse full med Tupperwaregrejer!

En vacker orkidé.

5 st iittalaskålar

En låda tänkt till stundande Portugalresa (scrappad av fantastiska Lollo).

Full med "bra att ha"-saker, t.ex. tidningar, böcker, skavsårsplåster mm.

En söt liten handväska.

Ett vin från den dyrare hyllan. ;-)

Marimekkoskål och iittalaljuslyktor.

Ett stort påskägg fullt med godis samt en skiva och en macaronbok.

Fick även ett SNÖ-armband, pengar till doktorsringen (som jag ska köpa så fort jag fått mitt examensbevis), presentkort på Duå samt blommor.Tack till er alla! Det är ju nästan så det är värt att göra om det hela bara för presenternas skull. ;-)

1 kommentar:

  1. Vilka fina presenter! Orkidéen är underbart vacker, jag har aldrig sett den färgen.
    Nu är det inte långt kvar till du sätter dig på planet mot varmare breddgrader. :)
    Lova att visa upp ringen när du får den, jag har inte sett såna förut.
    Kram

    SvaraRadera