måndag 2 april 2012

Dagen D

D som i Disputation.
Fredag den 30 mars 2012 kommer för alltid att vara ett datum att komma ihåg. Jag hann uppleva enorm nervositet, ett samlat lugn, en intressant diskussion och en fantastisk fest. Är otroligt tacksam för att det äntligen är avklarat och känner mig nu några dagar efter händelsen trött men nöjd.

Sitter beredd på första frågan.


Mycket sympatisk opponent som inte var ute efter att sätta dit
mig utan snarare få till en bra och intressant diskussion.

Färdigt!

Italiensk buffé som ingen av de 42 gästerna gick hungrig ifrån.

Musikalisk underhållning i form av Peter och Ellinor.





2 kommentarer:

  1. Ett stort grattis till dig! Jag är verkligen besviken att jag inte kunde vara med på din disputation, jag förstår ju mer och mer vad det innebär, med allt jobb osv. Vi måste snart träffas så du får berätta hur det var att sitta där framme, hur festen var och vad du gör nu :-)
    Jag antar att det kommer att vara en underbart njutbar påsk för dig, glad påsk!

    SvaraRadera
  2. Grattis i massor! Så skönt att ha det klart och det är inte klokt vad bra du är, Bettan! Kraaam

    SvaraRadera