torsdag 19 april 2012

Gör om mig!

För ett par veckor sedan skickade jag in en ansökan till tidningen "tretti plus" om att vara med i deras "Gör om mig"-reportage. Trodde väl aldrig att de skulle välja just mig så gissa om jag blev förvånad när telefonen ringde och de undrade om jag ville vara med?!

Idag var det alltså dags. Kl 8 befann jag mig på Nailzone i Umeå och där lades en fransk manikyr. Sedan blev det färd till "Stinas" i Hörnefors som färgade och gjorde mig fin i håret samt lade en make-up. Vidare till butik H&H som valde ut två snygga outfits och sedan avslutades dagen med fotografering. Jag är hur nöjd som helst med dagen och det dröjer nog länge innan jag återgår till min ljusa hårfärg igen.

Före

Efter!

Dessa skor kunde jag inte motstå utan de fick följa med hem.

Snygga och hållbara naglar.

13 kommentarer:

  1. Oj vilken skillnad! Jätte snyggt blev det!! :) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jo, viss skillnad blev det ju. ;-)

      Radera
  2. Wow! =) snyggt!!!

    SvaraRadera
  3. Verkligen snyggt! Jag älskar skorna! Hoppas att familjen också gillar det. :)
    Snyggast i Portugal!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Verkligen snyggt! Jag älskar skorna! Hoppas att familjen också gillar det. :)
    Snyggast i Portugal!
    Kram

    SvaraRadera
  5. WOOOOW! Läckert! Välkommen till brunettklubben! Kramar/Jenny

    SvaraRadera
  6. Supersnyggt med brunt! Har du testat det förut nån gång?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Nej, det här var första gången.

      Radera
  7. Nej men gud vad kul att du blev "the one". Vi pratade ju om det på vår promenad :-) :-) Skitsnyggt. Längtar tills jag får se dig på riktigt!!

    SvaraRadera
  8. Grattis! Vad kul att få vara med på ett gör-om-mig reportage! Det ser verkligen snyggt ut. Ser fram emot att se dig på riktigt också. :)

    SvaraRadera
  9. Men så roligt! :) Och skitsnyggt verkligen! :D

    SvaraRadera
  10. Du passar jättebra i hårfärgen! Och vilken rolig upplevelse!

    SvaraRadera