lördag 8 oktober 2011

Fler bilder

När jag ändå sitter vid datorn för en gångs skull är det lika bra att passa på att lägga in fler bilder.

Innan vi åkte till stugan förra helgen passade jag på att tvätta upp lite lakan och handdukar som skulle med. Halvvägs klar med att vika ihop dem lämnade jag högen för en stund och när jag kom tillbaks hade Elsa ordnat resten. :-)

Anders har skaffat ny mobil och Elsa får hans gamla att leka med. Hon sitter ofta med den och ser lite viktig ut och snart lär hon väl vilja ha en med touchskärm också.

Elsas rum efter städning. Gjorde en stor rensning av gamla och trasiga leksaker så nu blev det äntligen lite plats över till nya. Docksängen fick hon sist jag var på IKEA och i den sover alltid minst ett gosedjur.

"Jag vill rita själv." Någon vill inte att lillebror kladdar på svarta tavlan...

5 kommentarer:

  1. Du får väl komma till Norge ändå, fast det inte är bröllop? =)

    SvaraRadera
  2. Oj så duktig Elsa är som kan vika tvätt! Hoppas att hon fortsätter med det även i fortsättningen. :-)

    SvaraRadera
  3. Synd vi inte hann träffas när ni var i stugan hade varit trevligt. Helgerna verkar gå undan så det bara sjunger om det, hinner inte ens hälften av våra planer. Hoppas det lugnar ner sig snart. Hoppas allt är bra med er. Vivvi

    SvaraRadera
  4. Men jisses, nu får jag skämmas! Jag har alla bloggar som jag följer inlagda på bloggkoll. Tänkte på dig häromdagen och konstaterade att du inte skrivit ngt på jättelänge. Klickade in mig på din gamla blogg och blev påmind om att du faktiskt bytt portal! Nu har jag lite att läsa igen=)! kram

    SvaraRadera
  5. Åh, vad roligt med bilder från hemmet!
    Jättefint rum, vill se mer!

    SvaraRadera