söndag 16 oktober 2011

Bästa löparkompisen

Igår kväll vann jag över latmasken och tog mig iväg på en liten löprunda. Smög mig in i sovrummet för att byta om men sekunden jag drog på mig tightsen rasslade det till på nedervåningen och Hector blev varse att vi skulle ut och springa. Efter det var det bara att snabba sig att få på skorna och ge sig iväg.
Det var mörkt och kallt men i tryggt sällskap och med bra musik i lurarna var det ren njutning. Hoppas snön dröjer ett tag till så man kan fortsätta springa utan risk att halka runt på dåligt plogade vägar. 

1 kommentar:

  1. Innan vintern är över ska jag försöka att aspirera på den titeln! ;)
    Men jag lär få problem att inge respekt hos mötande läbbiga typer och så pratar jag alldeles för mycket för att du ska kunna lyssna på musik i lugn och ro... Men jag ska göra ett försök!! ;-)

    SvaraRadera