måndag 19 september 2011

Godkänd

Tentan idag gick bra. Hann bli riktigt nervös innan, mest på grund av att det var en muntlig tenta - det ger en ju ingen tid att tänka på svaret men det blev en bra diskussion och det kändes faktiskt som vi hade lite koll på läget. Skönt att ha det avklarat, nu siktar jag framåt... 30 mars är det tänkt att jag ska disputera!

Som morot för att klara av allt hårt jobb med avhandlingen har jag beställt en resa som jag drömt om länge. I april åker jag och Stina till Portugal på Training Camp en vecka. Temat för veckan är "Utmana dig själv" med Martin Lidberg så det kommer nog att bli riktigt spännande! Såklart lär vi också hinna njuta av sol och bad men att kombinera det med träning ska bli riktigt kul.

3 kommentarer:

  1. Vad kul! Grattis! Skönt att kunna lämna detta bakom dig och tänka på annat. En resa, temaresa för din egen skull. :)
    Kram till duktiga du!

    SvaraRadera
  2. Men så skönt! Nu är det bara resten kvar då ;). Tror vi kommer få en grymt härlig vecka, verkligen ngt att se fram emot!

    SvaraRadera
  3. STORT GRATTIS! Vad duktig du är. En resa till Portugal lät härligt. Det är du/ni väl värda.

    SvaraRadera