tisdag 9 augusti 2011

Summa summarum




Nu är det hög tid att summera denna sommars semester!


Det har varit 5 (för det mesta) underbara veckor som innehållit bla detta:


- SOL i mängder och fler dopp i sjöar och hav än något år tidigare


- En blöjfri Sixten


- Barnens nyaste kusin Natanael föddes


- Renovering av sovrummet i stugan


- Elsa har tappat två tänder och blivit några tior rikare


- Inte mindre än 17(!) löprundor av varierande längd


- 30-årskalas för svägerskanMarica



Detta och lite till hoppas jag få visa er genom bilderna i nästkommande inlägg då tekniken strular lite för mig.



2 kommentarer:

  1. Vad snygg du är! Pingla. Vad avundsjuk jag är på all sol ni fått. Vår sommar har mest bestått av regn. Heja du, motionsnissa. Önskar att jag också kunde ta mig i kragen och komma igång med någon sorts träning.

    SvaraRadera
  2. Härlig bild på dig! Dina barn är lika dig!
    Låter som en riktigt bra sommar, kram!

    SvaraRadera