söndag 20 november 2011

Slapparhelg

Sovmorgnar, biobesök (en katastroffilm om virus som både immunologen Bettan och molekylärbiologen Stina tyckte var helt ok) och soffhäng. Klart godkänd helg med andra ord.

Simskoleavslutning för Elsa där föräldrar och syskon äntligen fick vara med och se på vad de lärt sig.

Hostan har flyttat över från barn till mamma, tror mitt immunförsvar tvärdök efter att jag lämnat blod i onsdags. Har inte tid att bli sjuk, inte nu så jag tänker positiva tankar, dricker hett te och sover mycket.


2 kommentarer:

  1. Låter som en skön helg, här har vi oxå myst. Stor tjejerna var här hela Lördagen och Abbe har varit hemma tills i dag :) Det enda negativa just nu är att jag har oxå hosta, jobbigt på nätterna då jag tydligen håller Rickard vaken. Ha de´bäst Kram

    SvaraRadera
  2. Krya på dig! (fast du ju inte är sjuk, eller hur det nu var ;)

    SvaraRadera